Sidor

torsdag 23 februari 2012

Mod (100 av 366)

Jag skulle aldrig vilja ligga så!

10 kommentarer:

Ina sa...

Det kanske svalkade att gräva ner sig sådär!
:-)

Pysselfarmor sa...

näää sanden är kanonhet..man kan oftast inte gå på den utan sandaler...

Rantamor sa...

Lite som att bli levande begravd...
så nog skulle man allt få lite panik.

Yvonne L sa...

Nä, det där verkar obehagligt.

Theka sa...

Halvt klaustrofobisk. Fint fotat^^

Charlotta sa...

Jag kan inte ens sova i en sovsäck och förresten skulle jag inte ens våga visa upp mina håriga ben... ;)
Vilken fegis jag är då. :P

Anonym sa...

Jag får panik bara av att titta på bilden!

Unknown sa...

Verkligen mod - det börjar klia bara jag tittar på bilden =)

lenabratt sa...

Usch ! Där skulle inte jag heller vilja ligga !

Eva Trillian sa...

Kanske hellre sådär än med hela den vinterpälsiga kroppen synlig ;-)