Sidor

söndag 15 april 2012

Giftig (195 av 366)


Idag mötte jag Sir Väääääs på vägen!

13 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Och stannade och tog kort? :-) Inte rädd så alltså? ;-)

Gabriella sa...

Oj fy tusen. Jag är livrädd för ormar

KerstinA sa...

Jag är inte så rädd för ormar men jag undrar om jag stannat för att ta kort...modigt gjort :)

canonmonica sa...

Ve och fasa! Men en toppenfin bild du kan inte ha darrat på handen.

Anonym sa...

De är vackra! Har inte sett någon ännu, men ska ut på spaning någon dag när solen värmer.

Uddenhäxan sa...

Huvva :/

Anonym sa...

Mycket fin men hade aldrig klarat av att stå och ta kort på den. Livrädd :)

gunilla sa...

en fantastisk bild, fast den känns samtidigt otäck. Härlig komposition med huvudet upp i hörnet!

Rantamor sa...

Men så nära du kommit den väääääsande ormen, du är tuff du...
javisst d var ju just d du var.
Såg att jag fått banknr. kan du vänta till 19:onde ????

Förresten visst är detta en huggorm ???

Tjingelingen.

Annika sa...

Oj. Jag är inte ormrädd men denna bär respekt med sig. Vackert mönster på ryggen :-)

Theka sa...

Inte illa^^ fin bild fick du på den, och orädd verkar du va också.

Anonym sa...

Vad vacker den är! Och vad nära du kom, de brukar ringla undan rätt snabbt annars... Bra fotat.

Millan sa...

WOW, det var modigt gjort, att stanna till och fota den, och snyggt fotat dessutom!!!