Sidor

måndag 23 april 2012

Scilla (198 av 366)

12 kommentarer:

Ingalill sa...

Så vackert :) Tur du la ut vad blomman heter, funderade när jag gick igenom min trädgård igår på vad de nu hette.

Livet på Citronodlingen sa...

Vackra! Jag har inte sett nån här på Sicilien så jag får väl fuska lite med nån annan blå blomma ;o)

Gabriella sa...

Härlig bild. Det ser till och med ut som det finns lite lite sol i bilden. Kan det vara möjligt denna april ;-)

Rantamor sa...

Ja men jäsiken det temat har jag ju också kvar, smög hos några grannar och fångade dom blommorna men har glömt lägga ut fotot...
Dina ser soliga, vårliga ut...
och nu börjar dom backa med den där ryssvärmen...typiskt..

Ha nu en bra början på veckan...
Har lagt finvantarna i vantlådan så dom får komma fram i höst när fingrarna blir kalla...

Eva Trillian sa...

Ett vackert foto :-)

canonmonica sa...

Jättefin bild på scillan!

Annika sa...

Så vackert. Blir lycklig i hjärtat!

AnCa sa...

Oj vad fint! Tycker det är svårt att få till den där rätta blå färgen, men du har lyckats väldigt bra...

Millan sa...

Härligt foto, som återger bra scillans härligt blåa färg!!!

Theka sa...

Ett blått vackert hav av scilla:D

Ullagunni sa...

Jätte- jättefin bild på scilla!

Bildgatan sa...

Scilla, ja jag har ju förstått att det är en blomma men vet inte var man kan hitta dem. Du har då lyckats med ett underbart ljuvligt foto.