Sidor

lördag 7 juli 2012

Hysteriskt (293 av 366)

12 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Jo ... på många sätt! ;)

canonmonica sa...

Oboy vad du löste detta svåra tema bra!

Gabriella sa...

Ja den ser lite hysterisk ut

Anki Ai sa...

Jättebra lösning på temat! Ser verkligen hysterisk ut!

Charlotta sa...

Både komisk och fasansfull på samma gång. Bra tolkning tycker jag också.

Annika sa...

Ångesten lyser långa vägar. Verkligen hysterisk!

Ina sa...

Mitt i prick! Nu snackar vi hysterisk ångest. :-)

Rantamor sa...

Hahaha...
precis så kan man känna sig ibland...
men det löser sig tackålov...

Nu skA vi ut ut på sjön, verkligen att det inte alls är sommar här ännu å inga hjotron blir det heller och hur ska det kunna det i frånvaro av insekter som ska pollinera....
och frost på nätterna.

Tjingelingen

annette sa...

Hua mej, så hysterisk hoppas jag inte att jag blir någon gång i livet;)

Oh, Du är i himmelriket nu;)
Kommer inte dit upp i år, väljer Tänndalen där jag inte varit på några år, och norrut är ju det med, ett måste varje sommar annars överlever jag inte;)
Åker upp om ett par veckor, med tanke på hur sent allt verkar vara i år, så torde det väl finnas en del intressanta blommor kvar att uppleva på bl.a Hamrafjället!
Ha det gott och njut!
annette

Yvonne L sa...

Ja, lite hysteriskt ser det allt ut...

Monkan sa...

Hahaha den gillade jag.
Tack för dina fina kommentarer i min blogg. Jag har hittat vad det är för blomma den som liknar maskros. Det är en höstfibbla!!

Kram Monica

Anna-Maria Ekblad sa...

Den ger verkligen ångerst och är en bra tolkning.