Sidor

söndag 8 juli 2012

Y (300 av 366)



Finns i Katarina kyrka på Söder, Stockholm


10 kommentarer:

Monkan sa...

Bra tolkning där!!! Y som i Yl eller ;)

Eva Trillian sa...

Finns i en kyrka? Blir nyfiken på historien bakom det :)

Det var väldigt vad det hade rasslat på med teman här :)

Ullagunni sa...

Smart tolkning! funderar just på vad man kunde göra med "Y"

Ina sa...

Fin tolkning!!

Mitt hus står i Härnösand :-)

Charlotta sa...

Och fint fotat. Läcker nästan pärlemorskimrande bakgrund i kontrast till den grå Ylande vargen.

canonmonica sa...

I Stockholm? Undrar vad den betyder.

annette sa...

Skönt att den finns där, vet inte riktigt hur jag skulle reagera om jag mötte en varg i skogen, fast jag skulle egentligen vilja uppleva det:)

lenabratt sa...

Smart !

Jag vill tacka för alla underbara kommentarer du lämnar i min blogg. Jag blir så glad av att läsa dom.

Anna-Maria Ekblad sa...

Underbar liten statu. Inser att det är dags att gå förbi Katarina kyrkan och blir mer bekant med denna.

KerstinA sa...

Smart tolkning och fin bild. Jag har tittat igenom flera av dina fina bilder eftersom jag inte varit här på några veckor! Just hemkommen till norrland från Roslagen och Stockholm så märker jag också skillnaden :)