Sidor

lördag 4 augusti 2012

Kor (325 av 366)


Maria Magdalena kyrka, Stockholm




10 kommentarer:

Annika sa...

Vackert kor!

Fick du mitt mail med min adress?

Eva Trillian sa...

Vackert med det centrerade ljuset som flödar in :)

canonmonica sa...

Tänk vad mycket vackra kyrkor det finns.

Rantamor sa...

Rantamor hade nog satt in ett annat foto på just kor om jag fortfarande varit med....
men jag måste ju tillstå att ditt ljus i fotot var riktigt skönt...
vilsamt i allt pråligt.
Gillar ju som bekant in kyrkor, men dom rena fina fjällkapellen gillar jag därimot...

oj va du ångat på har kollat bakåt lite å kommenterat några...

Ha en finfin helg...

Charlotta sa...

Vacker, men inte så välbesökt - vid fototillfället. Tur det kanske, för en person tillför bilden en extra dimension, en massa huvuden hade nog förstört stämningen.

Anki Ai sa...

Så värst kyrklig av mig är jag inte, men många kyrkor är vackra och du har tagit en vacker bild.

Ina sa...

Fiffigt tänkt!! Vackert fotat!

Gabriella sa...

Fin bild du har tagit där i kyrkan

annette sa...

Säger som Anki strax ovanför, och just den här kyrkan är väldigt vacker.
Har lite bloggpaus hos mej, tappat lite glädje, måste hitta ngt sätt att få tillbaks den, men jag spanar lite hos Er andra medan jag funderar!

Monkan sa...

Ahhh att jag inte tänkte på det. Jättevackert!!