Sidor

tisdag 28 februari 2012

Bakom (123 av 366)

7 kommentarer:

Rantamor sa...

Tack, tack snälla du för att du jagar bort mina onda korpar...
så härligt när man blottar sin smärta och får så mycket kärlek av bloggvänner....
klart det hjälper !!!

Och inte fick jag ju ta Rantafar med på hotell i Stockholm heller....
skit å. =(

Ha en trevlig dag...
Undrar en sak har du haft temalistan med på din Thailandsresa????
Du har ju fått så många teman därifrån.

Här såg det allt bra "råddigt" ut men havet är ju bakom.

Pysselfarmor sa...

Absolut hade jag temalistan med...men egentligen är det så att jag ändå inte kommer ihåg orden utan bara "klickar på och klickar på"...så gör jag också när jag går mina promenader "här hemma" också...klickar vid alla möjliga och omöjliga tillfällen.
Har ett stoooooooooort minneskort
32GB. Två stycken sådana för att vara ärlig ;-))

Theka sa...

Ser lite stökigt ut där bakom ^^

annette sa...

Helt klart bakom, kan ju inte bli bättre;)

annette

Ina sa...

Här var det mycket som var bakom det som stod framför! :-)

Livet på Citronodlingen sa...

Lite rörigt kan man tycka :o)

Unknown sa...

bakom eller framför - allt ligger i betraktarens ögon. Men det hade kanske behövs några lådor att förvara saker i?