Sidor

tisdag 28 februari 2012

Kant (122 av 366)

6 kommentarer:

Eva Trillian sa...

*S* Nej, jag hade inte sett bilden innan den där de håller fast draken ... SÅ nu var jag ju tvungen att titta! Men, min idé var bättre och jag kommer låtsas som jag INTE sett den nu ;-) Däremot har jag sett den här bilden och tycker att den är SÅ skön i sina färger och o sitt ljus ... gillar detaljbilder! Snyggt!

Gabriella sa...

Vilken härligt färgklick det var i den här bilden

Rantamor sa...

Snygga färger...fast kanske inte tillsammans...=D

Pysselfarmor sa...

Rosa och grön är "litet" av komplementfärgerna...möjligen är det blått som ska bort

fast här är det ju kanten som är den "springande punkten" - inte färgerna
;-))

gunilla sa...

Hej Pysselfamor! Oj, va jag blev glad när jag såg alla dina kommentarer! Tusen tack! (Har inte läst alla än) När jag sätter mig med bilden, så "rinner" det till en historia direkt, jag tar den första som kommer... Den här bilden tycker jag mycket om: fräck, stark, glad, nära - verkligen en härlig Kant-bild!

Unknown sa...

Vilka härliga färger men vilken blandning=)